Nederland: €4.95 per bestelling - Gratis verzending vanaf €25.-

België en Duitsland: €7.95 per bestelling - Gratis verzending vanaf €50.-

We verzenden doorgaans op werkdagen, met uitzondering van feestdagen. Onze levertijden kunnen oplopen rondom feestdagen en promoties/sales. 

Pakket laten bezorgen door PostNL

Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden en meestal de volgende dag geleverd. Een bestelling na 16:00 uur, wordt op maandag tot en met donderdag de volgende dag verzonden. Bestellingen na vrijdag 16:00 uur worden maandag verzonden. Je ontvangt een e-mail als de bestelling is verzonden. 

Als je niet thuis bent geeft PostNL het pakket af bij de buren, of bij een PostNL-punt in de buurt. Je ontvangt van PostNL een kaartje met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de Track & Trace zien waar het pakket kan worden opgehaald. Het pakket blijft 1 week op het PostNL-punt liggen en gaat daarna retour naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.   

Traceer je bestelling

Zodra je een bestelling hebt geplaatst zul je een bevestigingsmail ontvangen op het opgegeven e-mailadres. 

Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een nieuwe e-mail met jouw persoonlijke track-en-tracecode. Het kan een aantal uur duren voordat de code werkt. Ook kan je de track-en-tracecode terugvinden op je Vegan Beauty account, bij de betreffende bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 

  • Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur?
    Dan wordt de bestelling dezelfde dag nog door ons verzonden. 
  • Je bestelling wordt op werkdagen meestal binnen 24 uur na verzending door PostNL bezorgd. Onze levertijden kunnen oplopen rondom feestdagen en promoties/sales.
  • Bestel je op vrijdag na 16:00 uur, of op zaterdag of zondag?
    Dan wordt je bestelling op maandag verzonden.
  • Je kunt ook zelf een andere, latere, afleverdag kiezen. 
  • PostNL bezorgt maandag t/m zaterdag op huisadressen en PostNL afhaallocaties.
    Op zakelijke adressen wordt meestal alleen op weekdagen bezorgd. 

Per ongeluk een foutief adres ingevuld?

Wij willen er natuurlijk voor zorgen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Zorg ervoor dat je het juiste verzendadres invoert. Als je een fout hebt gemaakt of wat wilt aanpassen, laat het ons zo snel mogelijk weten via info@vegan-beauty.nl en we wij passen het voor je aan.

Als jouw bestelling al is verwerkt of is verzonden, kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat zij hun verzendadres correct invoeren. Zorg er daarom voor dat je het ingevulde adres dubbel controleert, omdat wij niet verantwoordelijk kunnen zijn voor pakketten die zijn verzonden naar het verkeerde adres dat de koper heeft ingevoerd. Het enige wat we kunnen doen nadat jouw bestelling is verzonden, is wachten om te zien of het pakket terug naar ons wordt gestuurd. Nadat wij het ontvangen hebben, kunnen we het pakket naar het juiste adres verzenden. De extra kosten zijn de verantwoordelijkheid van de koper.

Bestelling niet ontvangen

Bijna al onze zendingen bevatten een track-en-tracenummer. Als de tracking informatie bevestigt dat het item is afgeleverd bij het opgegeven adres maar je de bestelling niet hebt ontvangen, kunnen wij contact opnemen met de vervoerder om dit probleem te onderzoeken. We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten waar de tracking informatie vermeldt dat het pakket is geleverd bij jouw besteladres.

Bestelling beschadigd ontvangen

Heb je een beschadigd product ontvangen? Meld dit dan binnen 48 uur bij ons via info@vegan-beauty.nl en maak foto's van de bestelling, waaronder: 

1. Van de hele buitenkant van het pakket. (Zorg ervoor dat het verzendlabel en eventuele schade aan de buitenkant duidelijk zichtbaar is) 

2. Eventueel een extra detailfoto van het verzendlabel op de verpakking (De informatie op het label moet goed leesbaar zijn) 

3. Van het geopende pakket, vanaf de bovenkant genomen. (Hierbij moeten de inhoud en de binnenverpakking goed te zien zijn) 

4. Van het gehele beschadigde artikel. 

5. En een detailfoto van de concrete schade van het artikel. 

Wij zullen aan de hand van deze informatie en foto's een onderzoek starten bij PostNL. 

Bewaar de gehele bestelling en verpakking totdat het onderzoek is afgerond.